the LADIES TEAM PHOTOGRAPHER
By: candidsyndicate photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 3-Apr-2007 07:57 Email | Share | Bookmark
::: wedding ::: full version ::: hairu & mahadi ::: titiwangsa
















Client's Testimonial
Quote:
to candid syndicate team-nash & gee
thanks for extreme nice n beautiful wedding pics...semua relatives n friends kagum ngan hasil kerja korang.. ..memang penat giler dipaksa posing dan sengih ..hehe..tapi berbaloi sangat bila tgk gambar-gambar tuh.. to sesapa kat luar sana yg nak kahwin, tak rugi amik dorang as ur photographer

Wed 4-Apr-2007 02:51
Posted by:hairu & mahadi eiru78@yahoo.com
IP: 218.111.183.24


hullaaa........

minta maaf banyak2 pada semua!!! kebizian yang melanda kebelakangan nie...hampir membuatkan kami tidak menang tangan untuk selalu menghapdet. sementelah... permintaan pelanggan setiap minggu... memenuhi setiap ruang waktu...syukur alhamdulillah!

apa pun...kami di sini ingin mengucapkan RIBUAN TERIMA KASIH di atas setiap sokongan dan setiap dorongan DARIPADA ANDA SEMUA. setiap komen...dan setiap kata-kata yang dilontarkan adalah SEMANGAT UNTUK KAMI terus berjuang di arena ini...dan kami amat menghargai KEHADIRAN ANDA SEMUA kerana tidak pernah jemu untuk terus mewarnai hari-hari kami di sini.. TERIMA KASIH !!

Untuk HAIRU & MAHADI...

ini untuk kalian...terima kasih kerana sudi menjadi pelanggan kami... terima kasih juga kerana terus memberi sokongan kepada kami dengan mewar-warkan kami kepada beberapa teman kalian...budi dan jasa kalian tak akan kami lupa sampai bila2... semoga kalian berdua terus kekal bahagia sehingga ke akhir hayat...amin...!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

PHOTOGRAPHY SERVICES....

pick up THE LOWEST price and you STILL get THE BEST QUALITY from us!! so...

still looking for PHOTOGRAPHER ? for the WEDDING DAY ?

NO WORRIES! we are still open for BOOKING ? from now till next year 2008 !!
dont wait !! call us now 012 3492254 nash


-------------------------------------------------------------------------------------------------

FROM A LADY TO ALL LADIES OUT THERE.... !!

we are also proud to introduce a new brand and service from candidsyndicate for year 2007!

so to all brides to be...please do not hesitate to call us at 0123492254 directly for more information and details on our make up, facial and aromatherapy massage services


-------------------------------------------------------------------------------------------------
to view samples please keep on scroll down....
we also can be find at :
http://www.flickr.com/photos/candid_syndicate_photography
http://naznazreen.fotopages.com

call us for booking :::
nash ::: 012 3492254
enquiry :::
candidsyndicate@yahoo.com
YM ::: candidsyndicate

::: also READY to go for Brunei, Singapore & Indonesia...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net